I'm just Growth

Bila umat Islam mahu sedar?...Susah sangat ke nak bantu saudara sesama Islam? Padahal, petanda dunia akhir zaman jelas kelihatan...AYUH, BANGKITLAH

Thursday 27 June 2013

Done first paper

alhamdulillah...done first paper arini..tiga paper ag menanti..tp nie tetap xmenghalang hajat aku tuk g tengok bola 29 hb nanti...next paper 3hb...so maybe jarak mase tu jauh ag..so  sempat la nk tenfok bola jap...tambh pula..aku memang spesies xleyh study kalusebelum kul 12...lepas kul 12 bawu aku leyh fokus n pulun abes sampai subuh...so lam waktu tu aku da xde meseg- meseg ag cam dulu-dulu...sekarang bawu sedar tu waktu aku freshtuk study....lambat tol aku sedar...kalu sedar dari dulu ag kan best...xde la aku merempat kat sini... tp syukur jugak..kat sini pom blaja dapat ilmu jugak..k la mase tuk tidow lu..kn sunnah tidoe sebelum zohor..selamat malam..hihi

No comments: